Zomertrends 2012, hot or not?

goedemorgen allemaal!

Vanochtend was ik wat aan het surfen op internet. Ik kwam zo iets leuks tegen,  waarvan ik dacht dit moet ik even met jullie delen:

De zomertrends van 2012!

Sommige van de Zomertrends van dit jaar zijn het zelfde als van vorig jaar, maar dat is alleen maar handig! Je hoeft je dan niet te druk te maken over of je het wel in huis hebt. En je hoeft niet non-stop te shoppen! Toch heb ik zo’n gevoel dat aan het eind van deze zomer, mijn aantal kledingstukken is verdubbeld…

Wat we deze zomer veel terug zullen zien, zullen pasteltinten, wijde luchtige broeken en natuurlijk wit zijn.

de pasteltinten vind ik zelf erg leuk. Stylisch, en vooral lekker zomers!

Heb je nou echt geen leuke kleding meer, of weet je echt niet meer wat je van de zomer aan moet trekken?

Hou dan gewoon je Pyama broek aan. Het mag deze zomer! Je kent ze wel, de kleurrijke, wijde, luchtige ‘ pyamabroeken’, zijn weer helemaal hot deze zomer. Ik vind het een prachtontwerp. Lekke simpel, en het staat ook onwijs leuk!

En natuurlijk: WIT.

Dit is mijn favoriet. Ik vind wit perfect voor de zomer. Zelfs al als ik naar de witte kledingstukken in mijn kast kijk, krijg ik een zomergevoel! Wit is cute, mooi en zomers. wat wil een mens nog meer!

Nu we de nieuwste trends weten voor deze zomer, begin ik er nog meer zin in te krijgen.

laat maar komen die zomer. wij zijn er klaar voor!

liefs♥
Jade

2 gedachten over “Zomertrends 2012, hot or not?

  1. Pingback: Lentekriebels « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

