Voorpremières en droomjurken

Gisteravond zijn Jade en ik naar de voorpremiere van de film Quiz geweest (bekijk hier de trailer http://www.youtube.com/watch?v=Ymz2sTB6fuw ). En zoals bij alle premieres mochten we over de rode lopen en op de foto. Alleen ontbraken er helaas een paar dingetjes. Er waren nergens mooie opgemaakte beroemdheden in prachtige jurken te zien, overal alleen maar het ´normale´ volk in zijn normale kloffie. Maar toen ik daar over de rode loper liep, waande ik me toch wel een klein beetje in het leven van een filmster. Daarom hier een paar van mijn droomjurken die in die paar minuten in mijn hoofd rondspookten

Lea Michele op de Golden Globes Awards

Selena Gomez op de première van Abduction

Emma Watson op de première van Harry Potter Deathly Hallows Part 2

Ashley Green op het MET ball

Zoe Saldana op het MET ball

Dakota Fanning op de CFDA Fashion Awards

Wat is jou droomjurk?

Liefs,
Maartje

Geef een reactie

