Hair must have

Goedemorgen,

Woensdag waren wij naar de huishoudsbeurs in het Amsterdams RAI geweest.
Op de huishoudsbeurs proberen ze je de nieuwste snufjes aan te smeren, die je dan zo smooth mogelijk weer moet afwimpelen.
Als je dat niet doet , ben je binnen de kortste keren platzak.

Zelf ben ik hier niet zo goed in. Ik ga op elk aanbod in, om maar het goedkoopste van het goedkoopste in handen te krijgen!

Ineens kwam er een man naar ons toe, en vroeg of we ons haar gekruld wilden hebben. GRATIS. Tuurlijk wilde ik dat!

Toen werd ik verliefd. Verliefd op die stijl/krultangen…

Mijn haar werd gekruld met de stijltangen van ISO beauty.
Top stijltangen zijn dat, want
– je kan er mee krullen en stijlen
– niet slecht voor je haar
– de krullen blijven 3 dagen zitten zonder spul in je haar te gooien!

Ik geloofde dit niet, maar it’s true. Ik heb het zelf ervaart!

Zelfs in mijn haar bleef het zitten, en dat komt niet vaak voor!

Ze verkochten ze voor 19 euro. 19 EURO! dat is écht niet veel.
Maar ik kocht ze niet. Jeetje wat ben ik dom geweest!

Ik zoch net even een linkje om ze nu nog te bestellen, maar zie ik net dat ze in de honderd euro kosten!
http://www.greathairextensions.nl/iso-styltangen-garantie

SPIJT SPIJT SPIJT!

De ISO beauty stijltangen zijn een musthave en ik kan ze aan iedereen aanraden.

Dus, als je ze ergens goedkoop ziet, denk niet; hè wat duur, maar koop ze!

Liefs
Jade

Geef een reactie

