Hey jij, Roddel Koningin!

Je kent het wel.

Die dagen waarop je totaal niet weet wat je moet doen.
Die dagen dat je het liefst de hele dag chocola eet en thee drinkt.
Die dagen dat je beter de hele dag in je bed kan blijven liggen.

Daarvoor heb ik de ultieme oplossing gevonden: GOSSIP GIRL.

Gossip girl is een serie. En niet zomaar een serie. Nee, de leukste serie die ik ooit heb gevolgd!
Girly, ingewikkelde relaties, liefde en spanning. I love it!

De serie gaat over een groep ‘mannen en vrouwen’  tussen de 16-19 jaar van rijke ouders in New York, die allemaal (leuke) dingen meemaken.
Lastige relaties, vreemdgaan met de vrien van je beste vriendin, iemand vermoorden, moeilijke keuzes, gemene personen.
Je kunt het zo gek nog niet bedenken, of het komt wel in deze serie voor.

In de serie is er een meisje, waarvan niemand weet wie ze is. Zij spioneert de hoofdrolspelers via al haar bronnen, en zet dingen die ze uitvind over hen op haar eigen site. Iedereen kan dit lezen. Het maakt haar helemaal niet uit als ze hiermee de toekomst van de hoofdrolspelers ruïneerd…

Er zijn natuurlijk nog meer redenen waarom je deze superleuke serie moet kijken.
De jongens.
Je krijgt steeds meer zin om de serie te kijken, want er spelen een paar uiterst knappe boys in!

Chace crowford. Hij speelt Nate Archibald, mijn favoriet.

Ed westwick. Hij speelt Chuck Bass, de rijke vrouwenverslinder.

Penn Badgley. Hij speelt Dan Humprey, de/het altijd behulpzame lieve vriend(je)

Denk je nou misschien, hè dat heb ik zo snel afgekeken?

Dan heb je het mooi mis!

Er zijn nu 5 seizoenen met in elk seizoen gemiddeld 20 afleveringen van 42 minuten. Dat is dus bij elkaar ongeveer 70 uur! Je kunt dus wel eventjes vooruit:)
En er wordt vrijwel zeker nog een seizoen 6 gemaakt!

Ik heb zelf nu bijna alle afleveringen gezien, en dat vind ik erg jammer!
Nu moet ik weer een andere serie gaan volgen…

Ben je nu al helemaal opgewonden geworden over deze serie? Hier even een voorproefje van seizoen 1 voor jou!

Kijk het filmpje helemaal af, en je bent in no- time net zo verslaafd als ik ben!

Dus, weet je niets om te doen vandaag, of morgen, of de hele week? Er is maar één ding wat ik je zonder spijt kan aanraden: Kijk gossipgirl!

Hier de site waarop je het gratis kan kijken. Het enige wat je hoeft te doen is aan te klikken waar je het wilt kijken. Je kunt het beste via putlocker of sockshare kijken, die laden het snelst. Er is wel 1 ding dat je moet weten, er staat geen ondertiteling bij, en dat is weer perfect om je Engels skills even op de proef te stellen!

http://www.tv-links.eu/tv-shows/Gossip-Girl-_310/

you know you love me, xo xo, gossipgirl 

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Hey jij, Roddel Koningin!

  1. Pingback: Pretty little liars « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

