Rapunzeltje

Ik was net even op girlscene aan het kijken, en ik kwam me toch zo iets handigs tegen!
Dit kan ik gewoon niet achterhouden en ga ik jullie nu vertellen.

Heb je ook altijd, dat als je naar de kapper bent geweest, ze het veel te kort knippen?
Na lang wachten, en alle mogelijke manieren om je haar langer te laten groeien geprobeerd te hebben, is je haar éindelijk weer de goede lengte gegroeid.
Vanaf nu hoeft dat niet meer.
Vanaf nu kun je zelf bepalen hoe lang je je haar wilt hebben.

Ik heb een recept voor een papje gevonden waarmee je haar sneller gaat groeien!
Ik heb werkelijk geen idee of het werkt, maar de reacties waren niet negatief op girlscene. Het is het proberen waard!

Benodigdheden:
– crème spoeling
– olijf olie
– knoflook in kleine stukjes

Bereidingswijze:
1. Doe de knooflook, een grote klodder crème spoeling en de olijf olie bij elkaar ini een bakje, en meng dit door elkaar.
2. Verhit dit papje een paar seconden in de magnetron of de oven. Het is nu weer gescheiden, maar dat geeft niet. Meng alles weer overnieuw door elkaar.
3. Meet je haar op met een centimeter als het los hangt op je rug.
4. Smeer nu het papje in je haar en laat het 2 uur zitten. Het is handig om je haar in de tussentijd in een handdoek te doen, anders ligt het hele huis straks onder de troep.
5. Spoel na die 2 uur alles uit je haar en laat het drogen of föhn het.
6. Meet je haar weer op.

Het verschil is niet groot maar er is een verschil! Bij de persoon die het zelf had gedaan was haar haar 0.4 centimeter gegroeid. Dat is natuurlijk niet veel, maar wie weet wat er gebeurt als je dit elke dag herhaalt!

Oja, het is handig om de handdoek apart te wassen, anders gaat alle andere was naar knoflook meuren.

Mijn haar kan ook wel langmaakbeurt gebruiken, dus ik ga het morgen uitproberen!

Liefs,
Jade 

4 gedachten over “Rapunzeltje

  1. Dat wil ik ook !!!

    Mij benieuwen of het gelukt is meid … en of je al een beenwarmen door je haar om je enkels te winden ;-)

    Ik hoor/lees wel of het gelukt is … enne … of er nog iemand naast je wil zitten op school ;-)

Geef een reactie

