Een kijkje in de make-up tas van…

Volgens mij is er één ding dat wij meisjes allemaal met elkaar delen. Onze gezamenlijke hobby, ons lust en ons leven: make-up. Want geef toe, geen enkel meisje kan zonder haar make-up. En zo heeft ook elk meisje haar persoonlijke make-up toppers, en aangezien ik ook een meisje ben, ik natuurlijk ook.

Volume million lashes mascara, L’oreal Paris, €16,99

Toen ik mijn rijtje van mijn make-up toppers samenstelde, twijfelde ik geen moment. Deze mascara moest en zou er bij zitten. Van buiten ziet de mascara er mooi chique uit, niet zo schreeuwerig als de mascara’s van Maybelline new york. Maar van binnen is deze mascara ook niet niks. Alle wimpers krijgen apart van elkaar een laagje mascara, dat voorkomt dat je het spinneneffect zal krijgen. Verder verlengt deze mascara je wimpers, en krult ze. Wel een behoorlijke aankoop, maar ik verzeker je hij is het geld waard.

Essence eyeliner pen, €2,49

Deze eyeliner is nog een beetje een nieuwkomer in mijn make-up verzameling, maar meer dan welkom. Het is een eyeliner in de vorm van een stift. Ideaal voor klunzen als ik die het nooit lukt een fatsoenlijk lijntje te tekenen met een normale eyeliner. Deze eyeliner geeft mooie strakke lijnen, en blijft ook nog is lekker lang zitten

  Catrice absolute eye colour quattro, €4,49

Deze oogschaduuwtjes van Catrice zijn perfect op elkaar afgestemd. Wat het voordeel heeft dat je eindeloos kunt combineren en variëren. Ik heb hier de kleuren C02 Birds of a feather (onderste) en 030 OMG I want that (bovenste). De onderste was een speciaal edition en is nu helaas niet meer te koop, maar de bovenste is nog steeds in de winkelschappen te vinden. Als je de oogschaduw opdoet zijn de kleuren heel mooi en helder, een nadeel is wel dat deze kleur al wel best snel weer minder zichtbaar wordt.

Brilliant Eyepowder HEMA, €5,-

En daar is ie dan toch, de oogschaduw der oogschaduws als het aan mij ligt. Deze oogschaduw geeft een prachtige felle kleur, en blijft oneindig lang zitten. Het potje werkt met een handig mechanisme waardoor je altijd de perfecte hoeveelheid oogschaduw op je kwastje hebt  zitten. Ook is het potje lekker groot, zodat je lekker veel oogschaduw voor je geld hebt.Blush délicieux L’oréal Paris, €10,99

Deze blush van l’oreal kost een behoorlijke hap geld (ik heb hem ook niet zelf gekocht, maar gewonnen) maar als je een keer een flinke waardebon voor een drogist hebt ofzo is dit zeker een leuke koop. Ik heb de kleur 154 Spicy Brown, die mijn erg bleke huid net een wat gezondere gloed geeft. De blush blijft lang zitten, en zit in een handig doosje met spiegeltje en kwastje.

Wat zijn jou make-up toppers?

Liefs, Maartje

2 gedachten over “Een kijkje in de make-up tas van…

  1. Mijn toppers haha ik zal de zelfde producten als jou even vermelden:
    -mascara: Ik heb ooit dezelfde gehad, hij was inderdaad goed, maar nu gebruik ik eentje van Ives Rocher
    -eyeliner: Ik heb al vanalles gehad van catrice tot dior, maar nu heb ik een podloodje van Sephora, best handig, alleen voor een wing is het niet zo makkelijk
    -oogschaduw: een duo van maybelline. Twee kleuren bruin, licht en donker voor de hoekjes, met mooie glans.
    -bronzer ook van maybelline, en als blush gebruik ik die van chanel, al vind ik hem te rood…

Geef een reactie

