Droomprins?

Wat is nou eigenlijk de perfecte jongen?
Als je iemand op straat ziet lopen, is er bijna altijd wel iets wat je niet bevalt aan die persoon. Het haar, de ogen, lichaamsbouw, neus, en ga zo maar verder.

Iedereen heeft zijn eigen beeld van ‘the perfect boy‘, en uit de eigenschappen die ik hieronder ga noemen, komt mijn droomprins.

Ogen

Bruine ogen vind ik erg mooi, daarom zou het geweldig zijn als hij de ogen van zack efron had.

Lichaam

De lichaamsbouw is erg belangrijk bij een jongen. Liever een lekker gespierd buikje, dan misterbierbuik! Maar wanneer een jongen te veel naar de sportschool is geweest, en het echt niet meer natuurlijk is zoals bij een bodybuilder, vind ik het niet meer leuk om naar te kijken. Taylor lautner heeft dan ook precies wat ik zoek:)

Haar

Het perfect haar heeft chace crowford. Hij heeft verschillende kapsels gehad, en die vond ik bijna allemaal geweldig. Chace is sowieso helemaal erg knap. Wil je hem zien acteren? Kijk dan gossip girl! (artikel https://crazystupidfashionlove.wordpress.com/?s=roddel&submit=Zoeken)

Neus

Ik vind neuzen maar rare dingen. Daarom vind ik ze ook niet mooi, en heb daar ook geen favoriet van! Maar als ik dan toch moet kiezen, vind ik de neus van toch wel george clooney toch echt het leukste. Ik weet dat hij oud is enzo, maar geef toe. die neus is best mooi!


Mond 

tsja, wie heeft de mooiste mond? Pfoe, das een lastige. Ik heb heel lang nagedacht, en uiteindelijk ben ik uitgekomen bij diego boneta. Hij is echt een schatje, en heeft ook een lieve mond.

Wat is jou droomjongen?

Liefs,
Jade

3 gedachten over “Droomprins?

  1. Mijn droomjongen is moelijk te krijgen, ik wil een jongen met mooie groote bruinen oogen met mooi bruin haar (liefst krulletjes). Geen bierbuik moet maar net een sixpack hebben. en niet zon dunnert waar je al zijn botten kunt zien.. Kensjj x

Geef een reactie

