Koop verslaafd

Ik heb een verslaving om te kopen.
Niet alleen kleding, sieraden en tassen, maar ook huishoudelijke dingen. Gewoon van die leuke hebbedingetjes waar je totaal niets aan hebt. Zet je mij maar lang genoeg in de action, dan koop ik de hele winkel leeg. Bij de action hebben ze namelijk allemaal van die spulletjes die ze nergens verkopen. Én ook nog eens extreem voordelig. Ook de xenos, ikea, en dat soort winkels vind ik door die cuty ‘handige’ spullies totaal leuk.

Ik ga jullie nu een paar van mijn aankopen laten zien. Té leuk om te hebben, maar eigenlijk is het overbodige ‘luxe’.

Het voetenkussen

Man dit ding is leuk! Ik heb het deze zondag gekocht in de primarkt, en ben er helemaal gek op. Nu denk je, DAT MOET IK HEBBEN! Dat dacht ik dus ook. later ontdekte ik dat het kussen nog toffer was dan ik had gedacht. Er zit namelijk een kruik in! Die kun je vullen me kokend heet water waardoor je voeten nog warmer worden! Hoe je je hiermee voort moet bewegen? Geen idee, ik denk hupsen als een konijn:) Dit vriendje is echt helemaal perfect voor het koude winterweer, wat het nu niet meer is. Dat was vast de reden waarom die afgeprijsd was naar €3,- LOVE IT.

Nep bril

Tsja, wat heb je hier aan? Mijn ogen zijn (nog) helemaal 100, en een leesbril heb ik ook niet nodig. Maar zeg nou zelf, deze knakker kon ik heus niet laten liggen hoor. En dat zelfs terwijl ik echt geen idee heb wanneer ik hem op moet doen. Naar school? NEH. Dan blijft er niet zo veel over. Nu doe ik hem meestal op bij het leren/studeren. Ik voel me dan meteen 37% slimmer, en het lijkt of ik extreem serieus aan het blokken ben. Voor €1,50 was dat het toch zeker waard!

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan, maar dit artikel bevat al best veel tekst. Wat was de moraal hier nou van? Juist ja, koop wat je kopen kan, en denk goed  na of het het geld waard is!

Liefs,
Jade


Een gedachte over “Koop verslaafd

Geef een reactie

