Coming soon: nieuwe trend

Er komt weer een nieuwe trend aan. En niet een kledingtrend, maar een nageltrend!

De Kaviaarnagellak van Ciaté.
In plaats van dat je kaviaar eet, smeer je het op je nagels. Het is natuurlijk geen echte kaviaar dat je op kunt eten, maar het zijn hele kleine suptiele kraaltjes die zich mooi verdelen over je nagels. Als het goed is, komt de kaviaarnagellak uit in meerdere kleren, waaronder zwart, parelmoer en een mengelmoesje van meerdere kleurtjes.

Deze trend is nog nauwelijks uit in Amerika, laat staan in Nederland. Jammer, want dan gaat het nog eventjes duren voordat deze cuties naar ons kleine kikkerlandje komen!

Ik zou deze nagellak erg graag willen hebben, en ben daarom ook gaan zoeken naar shops online waar ze ze verkopen, maar ik kon niets vinden. Het is dus gewoon nog niet eens te koop online! (of ik heb niet goed gezocht hihi)
Maar als ze in Nederland komen, ben ik de eerste die een sprintje trekt naar de winkel, om deze trend toe te voegen aan mijn grote nagellak collectie!

De andere producten van het merk ciaté zijn ook superleuk. Handcrème, nagellak en verzorgingsproducten in een best chique verpakking. Het flesje waar de nagellak in zit, heeft mijn hart voor zich gewonnen! De producten zijn betaalbaar, en staan ook nog eens leuk in je kamer. Op dit linkje kun je een kijkje nemen in hun producten assortiment.

http://www.beautybay.com/ciate/?gclid=CIingavSka8CFYOJDgodCQtxWw

Liefs,
Jade

7 gedachten over “Coming soon: nieuwe trend

    • Superbedankt!
      Ik ga er zeker over na denken of ik ze ga kopen! Wacht, ik zal reclame maken over jullie product!
      Dan krijgen jullie meer geld, en het komt mooi uit want toevallig heb ik vandaag niet zo veel inspiratie om over te bloggen, en geen tijd:)

      Liefs

      • Dat is lief van je, ik heb je aangeboden om een flesje uit te proberen en als het goed is krijg ik morgen de grotere flesjes binnen.

        gr mandy

  1. Pingback: Kaviaar nagellak #2 « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

