Titanic 3D

Ik moet even wat aan jullie kwijt. Het is een heel piepklein kort berichtje, maar deze is speciaal voor de titaniclovers, waaronder ikzelf.

Ik heb een paar lievelingsfilms. Films die ik al zo’n 5 keer heb gezien, en die altijd leuk blijven. De TITANIC is daar er 1 van. De mooie stukjes in de film, prachtig liefdesverhaal en de tragische gebeurtenis met het zinken. Leonardo Dicaprio en Kate Winslet spelen de rollen van Jack en Rose, LOVE IT!

De film is al jaren oud, maar nu is hij weer opnieuw in de bioscopen. Hij is in 3D, en raad eens wie die al gezien heeft? Juist ja, ik dus! De film duurt ruim 3 uur en is gewoon zo zielig! Elke keer dat ik hem zie, is het handig om er veel tissues bij te hebben om de tranen te drogen. Ook in de bioscoop kon geen één bezoeker zijn ogen droog houden hoorde ik, en ik dus ook niet:)

Tip voor als je de titanic nog nooit gezien hebt: zet een lekkere pot thee, pak veel tissues en ga met een lekker stuk chocolade op de bank zitten, en kijk de film!

Liefs,
Jade

Een gedachte over “Titanic 3D

  1. Pingback: Fotoreportage: dagverslag « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

