Binnenkort in de bioscoop…

De meivakantie komt er al weer bijna aan. Een hele vakantie die je kan vullen met leuke dingen doen! En één van die dingen is natuurlijk naar de bioscoop. Heerlijk wegdromen bij de romantische verhalen, kei hard lachen om de komedies, of rillen bij de thrillers. Hier een paar must sees die binnenkort in de bioscoop uitkomen!

Mirror, Mirror

Sprookjes blijven populair in Hollywood, met hier al we de tienduizendste verfilming van Sneeuwitje. Maar wát voor één! In Mirror Mirror spelen alleen maar bekende acteurs. Ik zeg: Ga naar de bioscoop en droom heerlijk weg bij dit prachtige sprookje! Alleen in de Nederlandse bioscopen draait ook een versie met Nederlandse stemmen eronder, waar ik persoonlijk een ongelooflijke hekel aan heb. Dus zorg wel dat je naar de goede versie gaat!

Street dance 2

Ja, je ziet het goed, een dansfilm. Ik moet eerlijk geven dat ik dansfilms altijd erg op elkaar vindt lijken, maar toch kijk ik ze altijd met heel, heel erg veel plezier. In deze film gaat streetdancer Ash opzoek naar de beste danseres van de wereld om een nieuwe dans mee te maken. Tijdens deze zoektocht wordt hij verliefd op een mooie salsadanseres. Pff, kon ik maar zo goed dansen als de mensen in deze film…

One for the money

In deze film gaat Stephanie werken voor het schuldsaneringsbureau  van haar neef. Daar komt ze in rare situaties terecht, en ontmoet ze haar vroegere liefde. Nou ja, Katherine Heigl speelt de hoofdrol dus het zal vast wel een leuke film zijn.

The vow

Deze film heb ik zelf al via internet gezien, maar is pas 3 mei in de bioscoop te zien. Het is een prachtig waar gebeurd verhaal over een stel dat ongelooflijk verliefd is. Maar op een dag krijgen ze een ongeluk. De vrouw is door dat ongelijk bijna alles vergeten, en weet niet meer wie haar man is. De man zet alles op alles om haar opnieuw verliefd op hem te laten worden. Een echte aanrader!

Jackie

Oke, op deze film moet je iets langer wachten dan de meivakantie, hij komt namelijk pas 10 mei in de bioscoop, maar mij lijkt het echt een leuke film. Het gaat over een tweeling die opzoek gaat naar hun biologische moeder. Hun rare moeder veranderd het leven van de tweeling voorgoed…

Geef een reactie

