Movie tip: easy a

Én weer een van mijn lievelingsfilms: Easy a.
Hij stond me al een tijdje aan te staren in de videotheek en op internet, maar telkens maakte ik de keuze om hem toch niet  te gaan kijken. Dit kwam door de voorkant. Maar toen ik de achterkant las, was ik verkocht!

De film vertelt het verhaal van een meisje (gespeelt door Emma Stone), dat een keer per ongeluk verteld dat ze sex heeft gehad met iemand, en daarna worden daar de grootste roddels over verspreid..

Het liefst wil ik jullie nog veeeeeel meer vertellen over deze geweldige comedy, maar ja, dan is het geen pretje mee om de film zelf te kijken!

Hier even een korte grappige scene, om al een beetje in the mood te komen.

Ik heb me helemaal stuk gelachen, en ik heb de film nu al twee keer gezien in een maand. Gewoon, te leuk!
Emma Stone speelt de rol ook erg goed. Gekke gezichten, leuke opmerkingen en uiterst geinige acties.

Man wat hou ik van deze film!

Ennn, nog een rede waarom je deze film zou moeten kijken? Penn Badgley speelt er in mee! Penn speelt mee in gossipgirl, voor de gene die dat niet kennen, klik maar eventjes hier om Penn te zien en over gossipgirl (mijn favoriete serei) te lezen!

Dus, vanavond nog geen plannen? Dan MOET je deze film kijken. Want geloof me, je gaat er zeker geen spijt van krijgen!

Heb jij easy a al gezien?

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Movie tip: easy a

Geef een reactie

