Fotoreportage: dagverslag

Vandaag was een gewoon schooldagje. Dat betekent eerst school en daarna afspreken met vriendinnnen! Vandaag was die vriendin Aline. We hadden een hoop foto’s gemaakt dus dacht ik, laat ik ze eventjes met jullie delen!

We hadden het plan om naar de stad te gaan, dus dat deden we. Eerst even op de fiets op weg naar de stad dus!

Hierna gingen we naar de winkel om even wat te kopen. En wat vond ik? EEN TITANIC MAGAZINE! zoals jullie weten ben ik helemaal gek van de film ‘titinic’,  (klik op titanic om een vorafgaand artikel over de titanic 3D te lezen), dus was ik helemaal verrast toen ik dit in de winkel zag. WAUW. Ik heb het helaas niet gekocht, omdat ik me toch realiseerde dat ik het waarschijnlijk toch niet ging lezen omdat het over de geschiedenis enzo ging. Alleen de film is wél helemaal ge-wel-dig!

Tijd voor iets lekkers. En dat is? Een swirl! Ongeveer het lekkerste ijsje wat er bestaat. Hier zit nog een grappig verhaal achter. In de tent waar je deze kon halen kon je alleen maar met cash betalen. En raad eens? Ja tuurlijk wij hadden maar 2.55 bij ons! (een swirl is btw 3.50) We moesten dus ergens anders geld gaan pinnen en de vrouw heeft de swirl voor ons in de koelkast gezet. We konden hierdoor wel extra van de swirl genieten haha.

De kruidvat was de volgende bestemming. Even moederdag cadeautjes uitzoeken en cadeautjes voor verjaardagen. En ook hier zit een grappig verhaal achter. Aline had wat gekocht van nivea met de 2+1 gratis actie. Later keek ik op het bonnetje en kwam ik tot de ontdekking dat ze niet de actie mee hadden gerekend, dacht ik. Wij terug naar de kruidvat, en uiteindelijk bleek dat het 3e artikel dat ze had gekocht niet met die actie meetelde. Zucht… Toen heeft ze iets anders gekocht, want dan zou de prijs voordeliger uitpakken. We hebben ook wat extravoordeelkaartspaarpunten er bij gekregen, ofcourse.

Toen we trouwens geld moesten pinnen voor de swirl, had aline veel te veel gepind. In plaats van de 10 euro die zij wilde dat er uit kwam, had ze blijkbaar op een verkeerd toetsje gedrukt en kwam er 60 euro uit. Veeeel te veel natuurlijk, dus de volgende bestemming werd de rabobank om het geld terug te storten op haar rekeking. Voor de gene die niet in harderwijk wonen: de rabobank ligt niet in het binnencentrum, dus we moetsten ‘even’ fietsen.

Na wat lol op de fiets te hebben gehad met de camera, kwamen we eindelijk (haha het was 3 minuten fietsen) bij de rabobank aan. Hallo bank!

Hier hoort weer a kind of a funny story bij. Er stond een vrouw bij de deur en zij zei: ‘meiden, volgens mij is er een storing met de electrische deur”. Wij probeerden het zelf natuurlijk ook, maar tevergeefs. Er kwam nog een vrouw bij, en zij zei: ‘opzich is de bank al gesloten hoor. het is na 5’ven geweest”. HA HA HA. Geen geld storten werd dat dus. Wat doe je dan? Foto’s maken vóór de rabobank ‘natuurlijk’!

Nu was het al aan de late kant, en moesten we allebei naar ons huis toe. Onze wegen scheden elkaar, en dit was het einde van dit dagverslag van  dinsdag 8 mei te 2012.

Tumblr_m26x6fsxbf1qep56go1_500_large

Hoe was jou dag?

Liefs,
Jade

7 gedachten over “Fotoreportage: dagverslag

  1. Super leuk haha! Mijn dag was ook leuk, ik heb een soort bedrijfje met een vriendin: we maken usa flag shorts en kanten shorts etc en die verkopen we dan en we hebben vandaag een officiele fb pagina aangemaakt! Echt zo cool :) ik check btw elke dag even of je iets hebt gepost xoxo leuke blog!

Geef een reactie

