Wishlist

Nu het langzamerhand toch echt zomer begint te worden, horen de super leuke korte broekjes en jurkjes ook uit de kast te komen. Juist ja, horen. Mijn kledingkast is behoorlijk vol, maar helaas, als het om zomerkleding gaat lijd ik aan een zwaar kledingtekort.

Jammer genoeg kan ik de komende tijd alleen maar dromen over die leuke shirtjes, jurkjes en broekjes, want tijd om te winkelen heb ik even niet. Toch ga ik graag nog even door met dromen. Droom je met me mee?

Een mooi paar zomerhakken is zeer welkom bij mij!

Hakken 34,95

Shirtjes heb je in de zomer nooit genoeg. Ik heb er dan ook nog 1000 nodig om mijn kledingkast een beetje aan te vullen

Top 39,95

Ja, ik hou van deze schoenen. Ik heb ze al gehad in het grijs, en de goedkopere versie. Helaas zo goedkoop dat ze na heel wat dragen toch uit elkaar vielen. Dus, toe aan een nieuw paar!

Veter schoentjes 79,95

Al een paar zomers lang is dit dé musthave van het seizoen: de jumpsuit! Helaas heb ik nog maar 1 exemplaar in mijn kast hangen, dus daar zou ik er graag nog eentje aan toevoegen.

jumpsuit 49,95

Verder kan ik ook nog heel hard een stel mooie sleehakken gebruiken! Maakt een outfit gelijk zomers!

Sleehakken 39,95


Natuurlijk, in de zomer zijn deze onmisbaar in je collectie! Shorts! En doe mij maar een kanten paar, een gebloemde, fel gekleurde en o ja… Ook nog graag een spijkershort erbij

Spijkershort 9,95

Gekleurd short 9,95

Bloemen short 217,20 (hihi wel ietsje aan de dure kant)

Kantenshort 29,95

En dan is dit nog lang niet alles… Doe mij ook nog maar een grof gebreid shirt, een stuk of 1000 nieuwe bikini’s,  een stuk of wat leuke sandaaltjes wat leuke jurkjes… Tja, en zo kan ik nog wel even doorgaan…

Wat MOET jij gewoon hebben deze zomer?

Liefs, Maartje

6 gedachten over “Wishlist

  1. Leuk!! Ik heb een hele waslijst!
    – pastelkleurige of een felblauwe blazer
    – lichte jeans
    – zwarte en bordeauxrode shorts
    – sandaaltjes
    – jurkjes
    – galaxy legging
    – taillerok
    – kanten gilet
    – gele/groene broek
    – doorzichtig bloesje met peter pan collar
    – spijkerblouse
    (- spijkerkasje zonder mouwen)
    – ketting
    – gestreepte legging/broek

    haha dat was het xoxoxo

Geef een reactie

