Pretty little liars

Het lijkt wel eeuwen geleden dat er een bericht is gepost op ons blog, maar hierbij dan weer even een update! We hadden het zo druk met school & werk, en hadden gewoon simpelweg geen tijd om te bloggen!

Jullie hebben vast wel eens gehoord van de serie; pretty little liars. Ik kan je verzekeren, hij is leuk!
Zelf heb ik alle 2 seizoenen gekeken, en elke week komt er een nieuwe aflevering van seizoen 3 uit. (hier te bekijken)

De serie gaat over 4 meiden van ongeveer 16 jaar, waarvan één van hun beste vriendinnen is vermoord. Allemaal krijen ze vreemde dreigberichten van een persoon genaamd ‘A’. Niemand weet wie A is, en of ze daar ooit achter zullen komen?

Tumblr_m575buuhnf1qfoqhmo1_500_large

spanning?
Jazeker. De spanning zit er bij elke aflevering weer goed in, en je kunt niet wachten totdat je de volgende aflevering kunt kijken!

Personages?
De personages zijn typetjes. Hanna; de shopaholic, Spencer; het brave stuudje, Emily; de lesbienne, en Auria; het meisje dat een leraar date. Doordat ze typetjes spelen, maakt dit de serie nog juist wat extra leuker!
En dan heb je natuurlijk niet te vergeten de boyfriends van de pretty little liars.

Deze serie is pas ‘net’ nieuw, en daarom ook extra leuk, omdat je liedjes herkent en ze heel af en toe over gebeurtenissen praten die net zijn gebeurd in het echt leven. De serie bestaat nu ongeveer een jaar à anderhalfjaar, en is een groot succes!

Omdat de serie is afgeleid van de boekenreeks ‘pretty little liars’, moeten ze wel doorgaan met de opnames. We hebben nog heel wat kijkplezier voor de boeg dus!

Pretty little liars was mijn nieuwe verslaving, na gossip girl. Helaas kan ik nu niet met pretty little liars non stop doorkijken, dus zal ik een andere serie moeten gaan volgen. Dat gaat -op aanrading van een vriendin- waarschijnlijk prison break worden. Hierover laat ik julllie meer weten zodra ik begonnen ben! Daarvoor volgde ik ook al the vampire diaries, wat overigens ook een erg spannende en leuke serie is, (wordt vervolgd), en true blood.

Tumblr_lntsuyhhg61qgdwmwo1_500_large

Ik zal zeggen, pak je laptop, en begin te kijken met deze serie! De eerste paar afleveringen moet je er even in komen, maar als je er eenmaal in zit, kun je jezelf er met geen mogelijkheid van verwijderen:)

Veel kijkplezier

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Pretty little liars

Geef een reactie

