I want: Alexa Bag

Ik heb me dit schooljaar gered met een indianen stijl H&M tas en een gele tas van de primark. Maar ja, straks is het een nieuw schooljaar, en dus ook tijd voor een nieuwe tas. En alsjeblieft! Geef mij de Alexa bag!

De Alexa bag is van het merk Mullberry en vernoemd naar de It-girl Alexa Chung. En god, wat zou ik dit tasje graag om mijn arm hebben hangen! Deze tas is de laatste tijd ongelooflijk populair in de modewereld, en verkoopt zelfs zo goed, dat Mullberry is gekroond tot best presterende modehuis ter wereld!

Alleen ja, dan nog iets wat wat minder leuk is aan de tas. De prijs. De prijs van deze It-bag verschilt voor maat en kleur, maar hij loopt op tot maar liefst €3000! Ietsje over mijn budget heen… Op zoek dus naar een goede vervanger!

www.baginc.com 79,90

www.whosale-dress.net 8,99

www.oasis-stores.com 44,-

www.a-shu.co.uk 19,27

Verder kan je natuurlijk ook nog altijd op ebay kijken, maar ja, dan is het altijd nog spannend of je bestelling ook echt aankomt…

Ik blijf nog even dromen van de échte Alexa bag…

Liefs, Maartje

Een gedachte over “I want: Alexa Bag

Geef een reactie

