Favorite apps

Sinds februari 2012 hoor ook ik bij de smartphone familie (ik weet het ik was een beetje een latertje). En sinds dien zijn ik en mijn Iphone 3G onafscheidelijk. Het leukste aan een smartphone vind ik nog wel de honderdduizenden leuke apps die je kan downloaden. Ik heb voor jullie een lijstje gemaakt met, behalve de standaard apps als twitter enwhatsapp, mijn favoriete apps.

  Cover Orange

Ik ben verslaafd aan dit eigenlijk best saaie spelletje. Het doel van het spel is twee schattige sinaasappeltjes in veiligheid brengen van de gemene hagelbuien. Dit doe je door met een paar objecten (als wielen en dozen) ze een beschut huisje te geven. Een soort puzzelachtig spelletje.

I love Fashion News

Deze app is van de website http://www.ilovefashionnews.nl/. Je hebt een makkelijk overzicht met allemaal hele leuke artikelen over fashion. Een echte aanrader!

Girlscene

Een app van de grootste meiden website van Nederland: Girlscene. De artikelen gaan over fashion, lifestyle, beauty en celebs. Met deze app kan je altijd even snel checken of er nieuwe berichten zijn.

Soundhound

Persoonlijk vind ik dit echt een ongelooflijk handige app. Stel je luistert naar de radio, en er is een heel leuk liedje, maar je weet niet hoe hij heet? Pak snel de Soundhound app erbij en je bent er zo achter! Deze app herkent door naar het liedje te luisteren het liedje, en geeft je binnen een paar seconden de naam en artiest. Zelfs al neuriehum of zing je het liedje zelf, herkent hij het nog

Bloglovin

Herinner je je nog de site Bloglovin waar we een keer over hebben verteld? Met deze app heb je gemakkelijk en overzichtelijk al je favoriete Blogs op een rijtje. Heel handig is dat je ziet welke berichten je al wel, en welke je nog niet gelezen hebt. En vergeet natuurlijk niet crazystupidfashionlove toe te voegen!

TV gids Free

Deze app is heel handig voor als je ’s avonds voor de tv zit. Hij geeft je een gemakkelijk overzicht van alle programma’s die op tv zijn. Je kan het zien per zender, per tijd en zelfs de films staan apart voor je op een rijtje. Het is ook erg fijn dat bij de films gelijk een beoordeling en de trailer  staat. Wil je niet vergeten om op tijd voor de televisie te zitten voor dat ene leuke programma? Schakel het alarm in, en de app geeft je een melding wanneer het programma begint.

QR reader

Je ziet tegenwoordig steeds vaker van die mysterieuze codes staan. Dat is een QR code. Met deze app scan je de code, en kom je zo op de website waar de code naar verwijst.

Yes, but..

Deze app is heel handig als je slecht bent in het maken van keuzes. Weet je echt niet wat je moet doen op een bepaald moment? Stel aan de app een vraag die je alleen met ja of nee kan beantwoorden, schut de kaarten, en daar is je antwoord!

Instagram

Ik gebruik deze app alleen omdat je er zo leuk foto’s mee kan bewerken. Maar er zit ook een heel socialmedia gebeuren achter. De bedoeling van deze app is dat je foto’s maakt, bewerkt, en dan post. Jij kan mensen volgen, en mensen volgen jou.

Nou en zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan..

Wat is jou favoriete app?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Favorite apps

Geef een reactie

