Snel geld verdienen

Misschien is het je al opgevallen, maar misschien ook niet. Er is een nieuwe ‘knop’ bijgekomen onder de bloglovin’ knop. Onze tweets verschijnen nu op onze website zodat je ze hier ook kunt lezen. Nu terzake; daaronder staat de cash4girls knop, en daar ga ik je nu meer over vertellen.

Cash4girls is een spaarprogramma speciaal voor vrouwen waarbij je mailtjes krijgt. Voor elk mailtje dat je krijgt (scroll naar beneden en klik dan op ‘vergoeding ontvangen’), verdien je 1 cent. Ja ik weet het, het is weinig maar het is iets!  Je krijgt zo’n 4 mailtjes binnen per dag, dus dan gaat het al sneller. Je spaart je geld en wanneer je €10,- hebt gespaard, kun je uitbetalen. Dat houd in dat je het geld op je rekening krijgt. Lekker verdient toch? En zoveel moeite is het nou ook weer niet, even op een paar mailtjes klikken als je toch al achter de computer zit!

Tumblr_lwb3x40egw1r6wq08o1_500_large

Ook kun je meedoen aan acties waarbij je geld kunt winnen. Zo krijg je je saldo sneller op tien euro, en kun je dus sneller uitbetalen!
Ik heb zelf ook een account en ik heb nu al €1,18 gespaard. Het klinkt extreem weinig maar aangezien ik pas twee weekjes bezig ben, valt dat best mee.
Én er is nog een extraatje: als je je nu inschrijft, krijg je een gratis lippenbalsem thuisgestuurd! Ik heb deze binnengekregen, dus ik kan je verzekeren dat het te vertrouwen is!

Tumblr_lis7z2wb0w1qdbbywo1_500_large

Ik zou zeggen; scroll naar beneden, klik op het plaatje cash4girls en begin met sparen!

SUCCES, en vooral veel PLEZIER!

Liefs,
Jade

Geef een reactie

