Uitdaging nodig?

Vandaag even iets heel anders dan echte meidendingen waar we normaal over schrijven. Dit is het echt werk voor de durvers onder ons. Zelf hou ik van dingen uit proberen, maar dit gaat me toch net iets te ver…

LET OP: deze uitdagingen zijn allemaal op eigen risico en wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade.

Ik heb een paar uitdagingen opgezocht voor jullie. Allemaal erg lastig, en vooral vies om te doen. Zelf heb ik er (nog ) geen een uitgeprobeerd, maar wie weet komt dat nog!

Cinnamon challenge
Dit is een vrij bekende. Bij deze uitdaging is het de bedoeling dat je een eetlepel kaneel neemt, en dat in je mond stopt en zo snel mogelijk probeert door te slikken. Zelf dacht ik ook altijd dat het een eitje was, maar toen ik al de youtube filmpjes zag, piepte ik wel anders:)
Hieronder een filmpje als voorbeeld:

Salt and ice challenge
De  naam zegt het al: zout en ijs uitdaging. Hierbij is het de bedoeling dat je een scheut zout op je hand legt en een ijsklontje boven op het zout in je hand legt. Nu knijp je je hand dicht en het schijnt dat het dan gaat branden door scheikundige reacties of weet ik veel wat. Ook hierbij dacht ik weer dat dit heus niet waar zou zijn, maar ik keek de filmpjes en oei oei oei. Deze ga ik straks zelf ook eens proberen! Ps het kan ook op je hand.
Hieronder een fimpje als voorbeeld:

Soda and vinegar challenge
Deze is extreem grappig! Bij deze uitdaging is het de bedoeling dat je een eetlepel soda in je mond stopt, en daarbij drink je een scheut azijn. Ook hierbij treden dan scheikundige reacties op, want de soda gaat zich uitzetten en het spuit je mond uit! Lijkt me erg leuk om te proberen, maar dat durf ik niet alleen haha.
Hieronder een filmpje als voorbeeld:

Milk challenge
Dit is een erg vieze. Hierbij is het de bedoeling dat je heel veel melk drinkt, en zie wat er gebeurd…
Hieronder een filmpje als voorbeeld:

Zelf kun je natuurlijk ook allemaal ander uitdagingen proberen. Ik heb er ook nog een paar zelf bedacht:

  1. De bloem challenge: Hierbij eet je een grote lepel bloem en probeer je dat zo snel mogelijk door te slikken. Een beetje look a like cinnamon challenge dus.
  2. Beschuit challenge: Hierbij is het de bedoeling dat je een beschuitje helemaal in 1x in je mond stopt (Je mag hem natuurlijk wel eerst in stukjes breken anders gaat het nooit helemaal in je mond passen) en zo snel mogelijk probeert te fluiten. Hilarisch!
Heel veel plezier met deze dingen proberen, en ik wens je veel succes!
Laat het weten in het reactie vakje als je het hebt uitgeprobeerd of 1 van de genoemde uitdagingen al eens hebt geprobeerd en wat je er van vond.
Liefs,
Jade
Geef een reactie

