Shoplog Utrecht

Gisteren ben ik samen met Annemijn naar Utrecht geweest. En ooh wat hou ik toch van die stad! Je kan er echt eindeloos winkelen. De gezellige hoofdstraat aan de gracht, Hoog Catharijne, de honderden andere kleine straatjes. We hadden ook nog is mooi geluk dat we midden in de uitverkoop terecht kwamen. Ik ben dan ook goed geslaagd!

Ik heb 6 dingen gekocht. Waarvan er 3 al heel lang boven aan mijn boodschappenlijstje stonden. En allemaal voor weinig geld!

In de tweede winkel waar we binnenkwamen kwamen we deze schatjes tegen. Het was de Tango, een hele leuke schoenenwinkel, maar helaas failliet. Dus er was faillietements uitverkoop. Ze waren er ook in het legergroen, een kleur die ik eigenlijk mooier vond, maar helaas niet meer in mijn maat. Ze waren afgeprijsd van 40 naar 12 euro.

Dit kanten blousje heb ik voor 15 euro bij de H&M gekocht. Hij is een tikkie gothic, maar toch vind ik hem leuk..

Deze kocht ik bij de Dolci’s in de uitverkoop voor 15 euro, ik weet niet wat ze eerst hebben gekocht. Ik moet nog wel een beetje aan ze wennen, omdat ze wel een beetje lomp zijn. Maar ze lopen heerlijk!

En ook deze schoenen zijn eigenlijk van de tango, maar ik heb ze gekocht in een outlet. Ze waren ongelooflijk goedkoop, van 40 voor 5 euro. Het hakje is als je hem zo ziet iets apart, maar als je ze aan hebt zie je daar niets meer van. De kleur  van de veters vind ik ook niet helemaal geweldig, dus ik denk dat ik er maar gewoon nieuwe in doe.

Ik had al heel lang een nieuw hoesje voor mijn Ipone nodig. Maar ik heb de Iphone 3, en de meeste hoesjes die je bij ons in de stad kan kopen zijn voor de Iphone 4. Gelukkig verkopen ze in Utrecht massa’s Iphone 3 hoesjes. Dit vind ik persoonlijk een hele mooie want hij is zeg maar onzichtbaar. Je kan er gewoon doorheen kijken. Helaas was hij nog best duur voor een telefoon hoesje, 12,50 euro…

Ook dit shirtje kocht ik bij de H&M, maar wel bij een andere dan dat blousje. Het is een soort glim stofje met rimpeltjes. In de uitverkoop van 20 voor 7 euro.

Ik had 175 euro kleedgeld, en daar heb ik er maar 54 euro van uitgegeven. Nog 121 euro over dus! Woehoe!

Liefs, Maartje

3 gedachten over “Shoplog Utrecht

  1. Pingback: Shoplog zomervakantie #2 « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

