Shoplog Arnhem

Ook ik ben wezen winkelen. Vandaag waren ik en Noor de hele dag te vinden in de prachtige stad Arnhem. Leuke huizen, gezellige sfeer, lekker zonnetje, en natuurlijk niet te vergeten: geweldige winkels!

Ik ben erg goed geslaagd in Arnhem. Dat kon ook bijna niet anders, want er is uitverkoop van jewelste! Deze stad is zeker een bezoekje waard voor de leuke winkels! Ik heb 6 dingen gekocht, en o o o wat waren ze goedkoop.

De eerste winkel waar we geslaagd weer naar buiten liepen, was de H&M. Hier kocht ik een witte bikini. Een witte bikini stond al erg lang op mijn lijstje, omdat je daar bruiner van lijkt in de zomer! Daarom was ik ook erg blij dat ik deze tegenkwam bij de H&M voor maar €6 euro! Die was voor mij.

In diezelfde H&M zag ik in het o zo grote uitverkooprek een leuke wijdvallende kanten top. Het enige nadeel: hij was geel. Dit gaat hem niet worden, dacht ik. Maar toen ik hem eenmaal aanhad in de pashokjes dacht ik daar anders over. En zeg nou zelf; 3 euro? No problemo.

Ook in diezelfde H&M viel mijn oog op een kort donkerblauwe broekje. Leuk, maar ik had hem al in het zwart thuis in mijn kast hangen. Toen kwam ik dichterbij en zag ik €1 euro op het prijskaartje staan. Is dit een grap? Was er wat er door mijn hoofd schoot. En ja hoor, ik had het goed gezien! Meteen meenemen dus. Daar was duidelijk geen twijfel over mogelijk.

Daarna liepen we verder, gingen een paar winkels in en uit maar kochten niets. Toen kwam de VERO MODA op ons pad, en daar slaagden we wel. Ik zag een schattig hemdje met een kraagje en ging hem passen. Bij de kassa aangekomen was ik erg blij dat ie maar 5 euro bleek te zijn. Zo zo zo leuk én goedkoop. Wie verwacht dat dan?

Even later kwamen we bij de VILA. Bij ons in de stad had ik dit jasje ook al zien hangen, maar ik mocht hem niet van mezelf kopen omdat ik hem dan in Arnhem zou kopen want het ziet er veel leuker uit als je met veel tassen rond loopt én omdat hij niet in mijn maat was. In onze VILA was die 20 euro. In Arnhem was die helaas ook niet in mijn maat, maar het kon nog net. En hij was hier ineens 15 euro. Genoeg redenen dus om hem te kopen.

De laatse aankoop was weer bij de H&M. Eigenlijk kwamen we daar voor iets wat Noor had gezien maar toch wilde kopen, toen ik een erg grappige onderbroek zag. Fluorgeel en maar 1 euro. Die combinatie is perfect, dus kocht ik hem!

Dit was een erg geslaagde dag, en ik was maar een klein gedeelte van mijn kleedgeld kwijt. Dat kwam mooi uit want ik had toch al een voorschot genomen op juli:$

Heb jij recent nog wat gekocht?

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Shoplog Arnhem

Geef een reactie

