Review: Garnier BB crème

Je kent hem vast wel; de BB crème van Garnier. Dat komt omdat hij ook al best oud is, maar sinds kort heb ik hem ook gekocht! Ik had er een keer een testertje van gekregen en die was mij erg goed bevalen, dus daarom kocht ik hem!

De Garnier BB crème is een dagelijkse all in one crème.
Er zit een beetje foundation in, de crème is geparfumeerd, en het is gewoon een lekkere dagcrème.

Ik heb zelf de crème in teint ‘medium’. Deze is voor de wat getinte huid, en Maartje heeft de lichtste teint, omdat zij een lichte huid heeft.

Ik ben erg tevreden over het product en gebruik het daarom ook elke dag.
Een echt aanrader voor als je nog een goede dagelijkse crème zoekt.

Het kost per tubetje van 50 ml 9.95, dus het is gewoon betaalbaar!

Mijn huid reageert al snel wat heftig op crèmetjes, maar bij deze crème blijft mijn huid gewoon mooi, en wordt het alleen maar mooier! Nog een reden dus om hem te kopen.

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Review: Garnier BB crème

  1. Ik hoor er verschillende dingen over. Ik ga hem denk ik gewoon een keertje kopen, want echt foundation heb ik niet nodig, maar de BB cream is misschien wel erg mooi! xx

Plaats een reactie