Zonnebrillenmode

Er bestaan veel verschillende soorten zonnebrillen. Het is daarom ook handig om er veel in huis te hebben, zodat je je zonnebril aan kan passen aan je kleding.

Zelf heb ik ook tonnen aan zonnebrillen in mijn kast liggen. Natuurlijk zitten er ook een paar lelijke bij die ik vroeger helemaal te gek vond, maar er zijn ook mooie tussen te vinden.

Hoe weet je nou wat voor zonnebril je het beste aan kunt trekken bij wat voor kleren? Nou, dat ga ik jullie eens even vertellen.

De ‘CATBRIL’
Dit model heb ik zo genoemd omdat je wanneer je deze zonnebril op hebt een beetje een kattig gezicht krijgt.
Je kunt deze zonnebril het best dragen bij een beetje fashionistische kleding, maar niet té.

De DIVABRIL
Deze bril is een divabril, omdat de glazen heel groot zijn, en celebrity’s ook vaak met zo’n soort bril lopen.
Deze bril kun je het best dragen bij een wat schattigere look. Een zomers jurkje met leuke sleehakken. Ook past deze bril bij het tegeonvergestelde: de wat stoerdere look. spijkerbroek, uggs, en een leuke top.

De smooth criminal bril
Deze bril heb ik zo genoemd, omdat deze bril een beetje een detective achtige look heeft, en je daarmee op james bond lijkt.
Deze bril staat fantastisch met een zwart leren jasje, skinny jeans en een paar mooie hakken. De wat stoerdere look dus. Met een sjaal bij je outfit kun je deze bril zo dragen.


De mickey mouse bril
Deze zonnebril heb ik zo genoemd, want als je deze zonnebril op hebt, lijk je een beetje op een mickey mouse met die ronde ogen. Deze bril moet je durven dragen, want hij is erg fashionistisch.
Deze kun je het best dragen bij de wat fashionistischere kleding, zoals een bloemenjurkje of een mooie jumpsuit. Ook bij een strak rokje met een shirt er in staat ie leuk.

De pilotenbril
Deze bril is bij iedereen bekent, en de naam heeft hij natuurlijk te danken aan de piloten die ook zo’n soort bril dragen.
Het fijne van deze bril is dat ie overal bij past! Het maakt niet uit wat voor kleding je aan hebt, hiermee scoor je altijd.

 De panfu bril.
Deze bril heeft zijn naam te danken aan panfu. dat is een spel wat ik vroeger speelde en daar droegen ze altijd dit soort brillen. Nooit zijn ze uit mijn gedachte gegaan.
Deze bril kun je het beste dragen bij gewoon een blazer met een broek en een shirtje. De wat basicere looks dus.


ps: ik weet dat het een man is, maar de bril is ook prima geschikt voor vrouwen.

Wat is jullie lievelingszonnebril?

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Zonnebrillenmode

  1. Ik vind alle brillen wel leuk, maar het leukst blijf ik de pilotenbril en de smooth criminial bril vinden. Het enige wat jammers, is dat zonnebrillen me niet echt goed staan..

Geef een reactie

