Top 10 afspeellijst

Ik zit nu al lekker in het zonnige Zuid-Frankrijk. Voor ik op vakantie ga, update ik mijn voorraad liedjes op mijn iPhone altijd even flink. Ga jij ook bijna op vakantie en ben je ook toe aan een doses nieuwe liedjes? Hier de ‘top 10 afgespeeld’ van mijn telefoon!

De oortjes ingang van mijn telefoon is al een tijdje verstopt door een rot kraaltje, dus ik heb al eventjes geen muziek meer geluisterd. Het kan dus zijn dat de liedjes een beetje oud zijn, maar ja…

1. Drunk – Ed Sheeran

2. Bagagedrager – Gers Pardoel

3. Dance with me tonight – Olly Murs

4. We are young – Fun

5. Kiss me – Ed Sheeran

6. Lose it – Waylon

7. Life is beautyful – the Afters

8. Lego House – Ed Sheeran

9. All this time – Maria Mena

10. Domino – Jessie J

Welke liedjes kan jij me nog meer aanraden?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Top 10 afspeellijst

Geef een reactie

