Haren verven

Altijd heb ik al mijn haar willen verven. Niet een permanentje hoor, gewoon een kleurspoeling om te kijken hoe ik er uit zie met een andere kleur haar. Op onze vakantie in Texel hebben Annemijn en ik ons haar geverfd, en ik ga jullie nu het resultaat laten zien!

We hadden de casting ‘crème gloss’ nummer 8304 gekocht van l’oreal paris. Een goed merk dus een goede kleuring, dachten we. Dit doosje was 9,95 en we hadden gepland om de verf te delen zodat we goekoper uit zouden komen.

Daarna hadden we ons opgesloten in het grootste wchokje van de camping, en onze kleuring kon beginnen! Even de gebruiksaanwijzing lezen, mengen en verfen maar!

Even laten intrekken, uitspoeling, de laatste crème er in doen, en nog een keer uitspoelen. En daarna… we zagen geen kleurverschil. Nou ja, bijna geen kleurverschil.
Ikzelf heb bruin haar en wilde een tintje lichter. Maar je zag er bijna niets van
Annemijn heeft blond haar en wilde een tintje donkerder. Maar ook bij haar zag je er bijna niets van

Dit is voor en na van mij en Annemijn. De eerste foto is in wat anders licht genomen dan de tweede zoals je ziet.
ps, mijn haar (rechtsboven) was aan de onderkant nog niet helemaal droog. Ik heb dus niet alleen de bovenkant geverfd zoals het lijkt.

We waren een beetje teleurgesteld van het eindresultaat, en hebben gecloncudeerd dat het misschien lag aan dat we het potje deelden, of dat we een tint hadden gekozen die te licht bij ons haar lag.

Al met al zijn het wel hele fijne verfspullen. Alles wordt netjes uitgelegd, en ik geloof best dat het goed zou werken als je bovenstaande punten vermijd!

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Haren verven

    • doen*! Ik heb (donker)bruin en wil lichtbruin of juist heeeel donkerbruin/zwart… Ik ga vragen of een van mijn vriendinnen ook wil als ik terug ben van vakantie hihi

Geef een reactie

