Revieuw: ontharingsmousse

Welk meisje droomt er nou niet van hele gladde benen zonder te hoeven scheren? Daarvoor is er natuurlijk al lang een oplossing; de wax. Erg pijnlijk, en meestal werkt het ook nog geeneens zo goed. (Ik spreek uit ervaring). Nu heb ik iets anders ondekt: ontharingsmousse

De ontharingsmousse van het kruidvat eigen merk is de allerbeste die je je kunt veroorloven. Een bus kost maar 2.99 en het resultaat is perfect!

De werkwijze is als volgt:

  1. Je sprayt de mousse lekker dik op je benen (of oksels of bikinilijn), let op: NIET UITSMEREN! Als je het wel uitsmeert heeft het geen werking meer.
  2. 10 minuutjes inlaten trekken
  3. Na de 10 minuten afspoelen en er zachjes over heen wrijven, en voìla, je haren zijn ALLEMAAL weg!

Eerst geloofde ik het zelf nooit, de verhalen over deze mousse, maar nu ik het zelf uit heb geprobeerd geloof ik er erg sterk in want het is namelijk waar!

Een ijzersterke aanrader, en het scheelt je een hoop gedoe! Geen pijn bij het erafhalen, geen moeite om te scheren: gewoon perfect!

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Revieuw: ontharingsmousse

  1. Sinds een tijdje gebruik ik ook wel eens ontharingscrème of mousse en ik moet zeggen de ene keer lukt het beter als de andere ;) Ik heb meestal die van veet

  2. Wauw, wat super handig! Wel irritant dat je 10 minuten lang zo moet zitten zonder iets aan te raken hahaha, nja, als ik thuis ben, ga ik het meteen kopen! Wel handig voor mijn bikinilijn want die haartjes gaan noooit goed weg :(

Geef een reactie

