Photo a day

Misschien ken je het al, misschien nog niet. Het is in iedergeval een grote hype over de hele wereld: photo a day. Het is een challange waarbij je elke dag een opdracht krijgt van iets waar je een foto van moet maken. Bijvoorbeeld: your lunch, reflection, hair enz. enz.

Photo a day is bedacht door Fat Mum Slim, een Australische blogger. Op het plaatje hier boven zie je de photo a day van Juli. Je moet elke dag een foto maken van het onderwerp dat bij die dag staat. Die foto upload je dan op een sociaal network, facebook, twitter, pinterest… Maar de meeste mensen doen het op Instagram.

Ik heb dit bericht eerder geschreven, aangezien ik nu op vakantie ben. Dus ik kan helaas niet mijn hele photo a day collage laten zien, omdat die nog niet af was toen ik dit bericht schreef. Nu (nu ik het bericht schrijf) ben ik bij dag 12 van Juli, dus ik zal die foto’s even laten zien..

Lijkt het je wel wat? Dan kan je hier de challange lijst van augustus zien.

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Photo a day

Geef een reactie

