Outfit of the day: Boho

Aangezien dit blog onder andere ook een fashionblog is (ook een beauty- en lifestyle blog haha) vond ik dat het wel een keer tijd werd voor wat outfit foto’s. Ik ga vanaf nu proberen elke woensdag een outfit post te doen.

Het is een beetje een boho achtige outfit door de print broek en de leren armbandjes. De broek heb ik gekocht in een winkeltje op Texel, en was precies wat ik al heel lang zocht. Maar toen heeft ie toch nog best een tijdje in m’n kast gelegen, omdat ik niet zo goed wist hoe ik hem moest combineren… Gelukkig ben ik daar inmiddels achter!

En voor de gene die het zeg afvragen: Jep, de foto’s zijn inderdaad genomen op een dak…

Top H&M  Jasje H&M  Broek Indian Summer     Sandaaltjes Poco Loco

Ring Primark   Armbandjes souvenir winkeltjes

4 gedachten over “Outfit of the day: Boho

Geef een reactie

