Shoplog zomervakantie

Het is zomervakantie, en dat betekend: genoeg tijd om te winkelen! Dat is dan ook precies wat ik gedaan heb. Ik ben eerst met vriendinnen op vakantie geweest naar Texel, daarna met mijn ouders naar zuid-Frankrijk, en toen met mijn ouders weer naar Texel. Ik laat jullie mijn aankopen even zien van de vakantiebestemmingen.

ps. de kleding staat op volgorde van waar ik het gekocht heb.

Dit waren al mijn aankopen, en ik ben er heel erg blij mee!
Helaas zit ik nu met een niet al te hoog saldo op mijn bankrekening te chillen!

Heb jij nog wat leuks gekocht deze vakantie?

Liefs,
Jade

3 gedachten over “Shoplog zomervakantie

Geef een reactie

