Shoplog zomervakantie #2

Ja, en nou kan ik (maartje) natuurlijk ook niet achterblijven met een shoplog over de zomervakantie. Ik heb deze vakantie al behoorlijk veel gekocht, en wil het graag met jullie delen!

In het begin van de vakantie heb ik in Utrecht gewinkeld, daar schreef ik al eerder dit bericht over.

Deze kleren heb ik allemaal bij de H&M besteld, en allemaal flink in de sale. Ik ben vooral heel blij met het truitje en de twee korte broeken.

Het shirtje en de broek kocht ik op vakantie in Texel. De broek had ik aan in de outfit of the day van afgelopen woensdag. Ik ben er heel blij mee, en het is precies wat ik al heel lang zocht. Het shirtje heb ik in de uitverkoop bij de Vero Moda gekocht voor 3 euro, maar ik vrees dat het een beetje een miskoop is….

Vrijdag ben ik met Jade wezen winkelen in Amersfoort, en daar kocht ik al deze kleren. De bovenste twee blousjes heb ik allebei bij de Zara gekocht voor 12,95 per stuk. Het blousje daar onder kocht ik bij de Only voor 5 euro, omdat er een vlek in zit. De vlek zit aan de onderkant en als je hem in je broek draagt, zie je er helemaal niets van! De gestreepte top heb ik voor 4 euro bij de Bershka gekocht. Het rokje die ik op de onderste foto draag is van een klein winkeltje dat ‘The most wanted’ heet. Hij kostte 10 euro en ik ben er echt heel erg blij mee!

Nou, dat was het dan, in totaal wel 17 stuks. En allemaal (op 1 na)  in de sale gekocht. Ik ben tevreden!

Liefs, Maartje

3 gedachten over “Shoplog zomervakantie #2

Geef een reactie

