Filmpje: ombre nails

Vandaag was het weer eens tijd voor mijn bijna dagelijkse nagellakbeurt. Ik wilde eens wat anders doen dan een gewoon lakje, dus koos ik voor de ombre nails en heb ik er een leuk fimpje van gemaakt. Dit is mijn aller eerste filmpje, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Jullie weten vast allemaal wel wat ombre inhoud, maar voor de gene die het niet weten zal ik het even uitleggen:  Als iets een ombre effect heeft, wil dat zeggen dat de kleuren overlopen van donker naar licht, of van de ene naar de andere kleur. Meestal is dit met haren, maar het kan natuurlijk ook met nagels!

Enjoy!

Liefs,
Jade

3 gedachten over “Filmpje: ombre nails

Geef een reactie

