Outfit of the day: waterfall skirt

Ja ja ik weet het… Vorige week zei ik dat ik elke woensdag een outfit post zou doen, maar dat is nu al misgelopen. Maar ja, hier dus een outfit, niet wat ik vandaag draag, maar wat ik gisteren aanhad.

In mijn laatste shoplog kon je al lezen over het rokje dat ik hier draag, die ik kocht in Amersfoort. Eigenlijk vind ik het het mooist om bij een waterfall skirt hakken te dragen, maar gisteren was dat gewoon even heel onpraktisch, dus werden het maar sandaaltjes. De top is weer precies dezelfde als in mijn vorige outfit, hij past echt overal bij! Hij is wijd, dus hij is mooi als je hem in je broek stopt, maar kan ook mooi los. En verder heeft hij een hele mooie open rug.

Top H&M   Rok Most Wanted   Ketting Primark  

Sandaaltjes klein winkeltje in Arnhem

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Outfit of the day: waterfall skirt

Geef een reactie

