Youtube aanraders!

Tja, het is nu vakantie, en ik moet toegeven dat er in de vakantie vaak zat dagen zijn dat ik helemaal NIETS te doen heb. Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo’n die-hard youtuber, maar tegenwoordig zit ik heel wat meer op youtube, om die lege uurtjes te vullen. Hier heb ik voor jullie een paar echte aanraders!

Lieve Bertha

Dit zijn twee jongens die echt hele leuke filmpjes maken. Dit filmpje kan bevoorlijk zo op tv terecht, voor bnn ofzo. Het idee achter dit filmpje vind ik ook heel leuk, want ik ben benieuwd of ik zelf wel met ze mee zou gaan, terwijl ik ook vind dat je zomaar rare dingen moet doen. Behalve filmpjes als dit maken ze ook zelf liedjes, die zijn eerlijk gezegd niet helemaal mijn ding, maar de teksten zijn vaak wel heel leuk.

Janoskians

Deze filmpjes zijn gemaakt door een groepje jongens die elkaar uitdagen voor allerlei bizarre dingen. Ze durven alles en kennen geen schaamte. Dit vind ik het aller leukste filmpje van ze, hierin gaan ze de hele tijd achter onbekende mensen dansen, en doen daarna alsof er niets aan de hand is, echt verschrikkelijk grappig.

Nigahiga

Stiekem schrijven we al een keer over dit filmpje, maar ik vind hem zo leuk dat hij wel in het lijstje moet! Het is een heel grappig liedje, als je kijkt naar het filmpje en luistert naar de tekst. Maar ik moet toegeven dat ik het gewoon ook echt een léuk liedje vind, het staat zelfs op m’n telefoon!

A B C Cookie Monster

Sesamstraatfilmpjes zijn echt mijn alltime favorite! En dit vind ik de leukste, het is echt gewoon zoo schattig!!!

First kiss

Hmm.. Ik ben een beetje afgedwaald van de kanalen, maar ja, gewoon leuke youtube filmpjes zijn ook leuk :)

In dit filmpje geven een jongen en een meisje elkaar een zoen, en het jongetje is gewoon een echte charmeur, super lief!

Wat zijn jou youtube toppers?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Youtube aanraders!

Geef een reactie

