A must see: He’s just not that into you

Ik heb vele lievelingsfilms, en he’s just not that into you is er daar één van! Een geweldige romantische komedie die je opfleurt en je helemaal blij maakt!

Ik kan deze film niet vaak genoeg kijken; de leuke personages, het gezellige sfeertje, het grappige verhaal! Ik vind hem geweldig.

In deze film spelen meerdere personages de hoofdrol, waardoor deze film meteen al hoog in mijn lievelingslijstje komt omdat ik erg van dat soort films hou. (Bijvoorbeeld ook Valentines day en New years eve).
Als er meerdere personages de hoofdrol spelen, krijg je verschillende verhalen die in elkaar lopen en dat maakt de film alleen maar leuker!

Tumblr_m3icw9d9jb1r87pido1_500_large

De film gaat dus over verschillende personages, en elk van hun verhaal heeft met verliefdheid te maken. Een beetje cliché is het wel, maar dat maakt de film zeker niet minder leuk!
Gaat het nog goedkomen in deze relatie, komen die twee bij elkaar, wanneer gaan ze eindelijk zoenen, gaan ze echt scheiden? Allemaal vragen die je jezelf tijdens de film stelt.

2385709_700b_large

Ik kan jullie deze film zeker aanraden omdat ie gewoon regelrecht geweldig is!

Liefs,
Jade

Geef een reactie

