Nail tutorial: striped

Ik ben dol op nagellak, en dan vooral op leuke printjes, neem nou streepjes. Alleen heb ik niet een hele vaste hand als het op nagels lakken aankomt. Ik heb daar nu een heel handig trucje op gevonden dat ik graag met jullie wil delen! (Sorry voor de slordige randjes op de foto, die had ik te laat door.)

Ik laat jullie zien hoe je je nagels mat kunt lakken, met glanzende streepjes. Hiervoor heb je 4 dingen nodig: een kleur nagellak die jij mooi vindt, matte topcoat, een klein schaartje en plakband. Als kleurtje gebruik ik een nagellakje van de Primark, een soort donker roze/rood (er staat geen naam of nummer op), en de matte topcoat is 07 soft touch van essence.

Lak nu eerst je nagels dekkend met het kleurtje en lak daarna de mat erover heen. Laat HEEL goed drogen, als je nagellak ook nog maar een beetje nat is kan het al mislukken.

Knip nu allemaal reepjes plakband af en plak die zoals op de foto op je nagel. Als je hele goede plakkende plakband hebt, of hele slechte nagellak, is het slim om de plakband eest een paar keer op je huid te plakken zodat hij minder erg gaat plakken.

Als je alle plakbandjes op je nagels hebt geplakt is het tijd voor de volgende ronde nagellak. Lak over je nagels (met plakbandjes en al) een laag van de eerste nagellak en laat dit weer goed drogen.

Trek nu heel voorzichtig (HEEL voorzichtig!) de plakbandjes van je nagels af. En tadááá! Je hebt leuke nailart!

Liefs, Maartje

4 gedachten over “Nail tutorial: striped

  1. Pingback: Favorite nailpolishes « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

