Voor in je (bioscoop) agenda!

Allereerst wil ik even mijn excuses maken omdat ik de laatste tijd niet zo bezig ben geweest met ons blog. Ik had niet zo veel inspiratie (nu nog steeds niet trouwens, maar dat komt wel weer), en ook niet zo heel veel zin. Maar, daar gaat nu verandering in komen! Ik ga weer non-stop bloggen, en weer netjes berichten schrijven wanneer ik dat eigenlijk zou moeten! Nogmaals sorry, en dit goede voornemen gaat vanaf nu in!

En weer back to busniss! Er is weer een nieuwe maand aangebroken, dus dat betekent: nieuwe films in de bioscoop, en die mogen we natuurlijk niet missen!

De verbouwing

Deze film lijkt mij zelf erg leuk en ik hoop hem dan ook zeker nog te zien! Het is een nederlands gesproken film, met veel bekende gezichten, wat de film leuker maakt.
Release datum/première: 6 september.

Hope springs

Ik weet niet zeker of ik deze film nou zo leuk vind, maar omdat er een bekende actrice in speelt zeg ik er ja tegen. We kennen Donna Sheridan vast allemaal van de moeder in mamma mia,  de baas in The devil wears prada, en weer de moeder in ‘it’s complicated’.  Het is een wat oudere vrouw en toch speelt ze nog erg leuk!
Release datum/première: 27 september.

Twilligt breaking dawn part 2

Jullie kennen vast wel allemaal de twiligt films. Voor wie ze niet kent, even een korte samenvatting: Bella komt nieuw in een dorpje en wordt verliefd op een vampier en vrienden met een weerwolf. Samen beleven ze spannende dingen die niet altijd even goed af lopen. Zeker een aanrader om een lekkere marathon mee te houden!
Dit is het allerlaatste deel van de films, wat wel weer erg jammer is.
Deze komt eigenlijk pas uit in november, maar ik moest het jullie toch even vertellen!
Release datum/première: 14 november.

The bourne legacy

Dit is het derde deel van de ‘bourne’ films. Dit zijn actie films, maar voor de liefhebber zijn deze zeker aan te raden! Zelf ben ik niet zo heel erg van de actiefilms, maar als ik in mijn actiebui ben, ga ik een keer een bourne marathon houden!
Release datum/première: 6 september.

Eigelijk horen de trailer van youtube er bij, maar mijn laptop laat het niet toe:( sorry sorry sorry, ik ga het zo nog een keer proberen!

Welke film zouden jullie willen zien?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

