Outfit of the day: back to school

Tijd voor mijn derde Outfit of the day! Eigenlijk is het niet een echte back to school outfit, want ik ga nu al voor de tweede week naar school. Maar ja, toch vind ik het wel een back to school outfit met het stropdasje van kraaltjes dat op de blouse zit… Het is een simpele outfit, maar soms is dat ook wel een keertje leuk.

Ik heb nu een zwart hemdje onder het blouseje, en ik moet toegeven dat ik dat niet heel erg mooi vind. Eigenlijk wilde ik er een wit hemdje onder aantrekken, maar die had ik even niet bij de hand.

Deze laarsjes heb ik echt heel erg vaak aan. Ze zijn heel handig want je kan ze zo dragen als ik ze nu heb (ik weet het, het is een beetje een vreemde foto, sorry). Maar je kan ze ook dragen met het bovenste stuk naar beneden geslagen, en dan heb je een wollen randje, erg leuk voor in de winter!

Blouse Villa   Broek Zara   Laarsjes FnS mode

Liefs, Maartje

Geef een reactie

