Review: producten Mineralissima #2

Een poosje geleden hebben wij een pakketje opgestuurd gekregen met beautyproducten van de beautywebshop MINERALISSIMA om te reviewen. Maartje heeft laatst het eerste deel gereviewd en vandaag ga ik nummero twee doen.

Mineralissima is een webshop die uitsluitend producten verkoopt gemaakt van mineralen. Ook bevatten hun producten geen vreemde goedjes, geen slechte kleurstoffen en geen ander spul wat niet goed is voor je huid. De producten zijn niet op dieren getest, én zijn ook nog eens 100% natuurlijk! Door deze goede eigenschappen zijn hun producten erg goed voor je huid, en krijg zelfs ik (degene die het slechts tegen slechte producten kan op ongeveer de hele wereld) van de producten van Mineralissima geen uitslag op mijn huid.

Mijn pakketje bestaad uit een bronzer (volle pot!), een foundation, 3 verschillende kleuren oogschaduw en 3 verschillende kleuren concealer.

Het eerste product wat ik ga testen voor jullie is de bronzer. Het is zoals ik al zei een volle pot van orginele groote, en daar ben ik erg blij mee. Het type is ‘choco’, een wat donkere kleur bruin -zou je denken-, maar dat valt reuze mee. Eigenlijk is die precies goed voor mijn huid! De bronzer kun je goed doseren door de handige verspreidgaatjes, en is daardoor ook makkelijk aan te brengen.

Nu is het tijd voor de foundation. Dit is foundation 2.3, een mooie kleur. Helaas is deze kleur voor mij net een tikkeltje te licht, want ik had graag gewild dat hij in de goede tint was geweest. De foundation blijft namelijk erg lang zitten, wat behoorlijk fijn is. De substantie is in plaats van vloeibaar, een soort poeder waardoor het niet kan gaan druipen. Handig. Ook maakt het je huid niet zo glimmend als bij andere foundation en maakt het je huid een ietsie pietsie doffer, wat ik zelf erg mooi vind. Ik gok dat in de winter deze kleur wel bij mijn huid past, dus dat wordt nog even afwachten.

En dan nu de oogschaduw. Deze heb ik gekregen in de tinten (van links naar rechts) Orchid, Wave en Steel. Drie prachtige metallic achtige kleuren oogschaduw. Ze dekken goed, blijven lekker lang zitten en je hebt er maar een heel klein beetje van nodig. In één woord; geweldig.

Last but not least; de concealers. Ook hiervan heb ik drie kleuren gekregen in de tinten (weer van links naar rechts) Blonde, Mint en Almond. Deze concealers zijn net zo fijn als de oogschaduw. Ze blijven lekker lang zitten en dekken goed. Ik vind de kleur Almond het mooist, omdat die kleur gewoonweg het best bij mijn huid past. Mint kan ik zeker gaan gebruiken in de winter en blonde, die kleur past niet geweldig bij mijn huid. De concealers zijn ook stuk voor stuk weer heel erg fijn. LET OP: ik heb per ongeluk een foutje gemaakt. links op mijn hand zit de almond en helemaal rechts op mijn hand de blonde. Niet zoals op de ligging dus. sorry daarvoor!

Hieronder zie je een foto waar ik een paar van de producten draag. Alle drie de kleuren oogschaduw, de Almond concealer en de foundation 2.3. (Mijn linker oog op de foto is opgemaakt met Mineralissima make up, die ander niet).

Ik ben erg tevreden over hun producten. 100% eerlijk, niet op dieren getest, goede producten. Wat wil een mens nog meer. Ze zijn wel een klein beetje duurder dan de ‘normale’ beautyproducten, maar dan heb je ook wat voor je geld! Helaas zijn de producten niet waterproof dus ze gaan er gewoon af met water. Mijn conclusie: ik ben er enthousiast over.

Bronzer: €2,25 (1gram) €13,- (5gram, de pot op de foto’s)

Foundation: €1,75 (1gram) €13,75 (10gram)

Oogschaduws: €1,25 (klein zakje als op de foto) €5,95 (2gram)

Concealers: €1,- (zakje) €8,- (3gr)

Wil je het laatste nieuws weten over Mineralissima? Check dan nu hun blog:
http://mineralissima.blogspot.nl/
En natuurlijk voor je aankopen ga je naar hun webshop:
http://www.mineralissima.nl/

Tip: Sommige producten hebben nog het oude logo en zijn in de sale. Geld besparen? Dan zou ik gauw een kijkje gaan nemen als ik jou was!

En, wat vind jij van de beautyproducten van Mineralissima?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

