What’s in my (school)bag?

Steeds vaker zie ik de laatste tijd opblogs ‘What’s in my bag?’ berichten staan. Ik vind dat altijd erg leuk om te lezen, vooral omdat ik stiekem gewoon hartstikke nieuwsgierig ben. Misschien zijn jullie ook wel net zo nieuwsgierig als ik, dus hier een bericht over wat er allemaal in mijn tas zit!

Links bovenin zie je mijn tas staan. Het is een geel exemplaar van de Primark en eigenlijk behoorlijk klein. Toch weet ik het elke keer weer voor elkaar te krijgen om al mijn spullen er in te proppen, maar dan zit hij ook behoorlijk vol. Nou ja, je kent het he, die geweldige Primark kwaliteit. M’n tas is nu al weer een beetje aan het doodgaan, dus ik ben hard opzoek naar een nieuwe!

Dit is mijn schooltas, dus er zitten natuurlijk vooral schoolspullen in. Zoals een paar schriften, een aantekeningenmapje (haha ja ik weet het, prachtige tekeningen staan erop), rekenmachine, etui en agenda. De agenda is van de Bruna en vind ik echt heel erg fijn. Het is niet zo’n heel boekwerk, maar gewoon handig klein. De buitenkant is gezellig meisjesachtig en van binnen is hij wit zodat het een beetje overzichtelijk blijft (ik ben een ongelooflijke chaoot). Ik heb er ook een spiegeltje in geplakt, kan je altijd zien hoe je er uitziet!

Verder natuurlijk nog m’n huissleutels, flesje water (haha ook al een beetje dood) en broodtrommeltje. Broodtrommeltje? Denk je nu waarschijnlijk. Jep, broodtrommeltje. Ik ben niet zo van de broodzakjes, dan word je brood alleen maar geplet en vies. Dit broodtrommeltje is heel handig want het is heel dun en compact, als je je best doet passen er net 4 broodjes in. Hij is te koop bij de action voor maar 50 cent!

Ehm even kijken… Dan zie je onder op de foto nog mijn portemonnee. Hij komt volgens mij van de Intertoys, hihi, gekregen van mijn oma. Bovenin zie je mijn mobiel liggen (Iphone 3G), met wie ik echt onafscheidelijk ben. En onderin liggen mijn oortjes, ze zijn van de Zeeman aangezien ik ze altijd binnen 2 weken mol en dan zijn dure oortjes een beetje zonde.

Rechts bovenin liggen nog een elastiekje, knipje en twee nagellakjes, aangezien dat gewoon altijd handig is. De linkse is van Miss sporty en de rechtse van Luminelle.

Voor de mensen die het leuk vinden, op het blog van Sophie staan we in de ‘het blog van…’!

Liefs, Maartje

2 gedachten over “What’s in my (school)bag?

Geef een reactie

