Favorite nailpolishes

Twee jaar geleden droeg ik nog bijna nooit nagellak, maar nu is er bijna geen dag meer dat mijn nagels geen gezellig kleurtje hebben. Of ik een nagellakje vaak op heb hangt van heel veel dingen af. Vind ik de kleur mooi, dekt hij goed, droogt hij snel enz enz… Hier zijn mijn vijf favoriete nagellakjes!

Van links naar rechts: It’s Rambo No.5 van Catrice, Lost in Mud van Catrice, Gemey Paris van Maybelline New York, een nagellakje van de primark waar geen naam op staat en flashing lights van priti mini polish.

It’s a Rambo No. 5 van Catrice

€2,70

Dit kleurtje is wat meer voor de herfst, maar ja die komt er ook alweer aan :(. Ik vind de nagellakjes van Catrice altijd erg fijn. Deze kleur dekt in één keer, wat ik een heel erg groot plus punt vind en hij droogt best snel. Het kwastje vind ik opzeg wel fijn, alleen hij geeft veels te veel nagellak in één keer, waardoor je het kwastje toch eerst wel even goed moet afvegen voor je hem gebruikt.

Lost in Mud van Catrice

€2,70

Helaas kan je de kleur niet heel goed zien op de foto, hij is een beetje anders dan in het echt. Maar ook dit nagellakje is eigenlijk wat meer voor de guurdere tijd van het jaar. Hij dekt helaas niet in één keer, je moet toch echt wel twee laagjes lakken om de kleur mooi te krijgen. Qua kwastje weer het zelfde probleem als bij de vorige, teveel lak in één keer. Haha, nou klink ik heel erg negatief over dit lakje, maar toch vind ik hem stiekem super fijn!

Gemey Paris van Maybelline New York

€2,50

Dit lakje vind ik echt de fijnste van allemaal! Hij is van het goedkopere zusje van Maybeline New York, MNY. De kleur is heel mooi nude. Hij dekt in één keer, maar 2 keer is net iets mooier. Het kwastje is perfect, je krijgt precies genoeg lak en hij lakt super fijn. Een echte aanrader!

Primark nagellak zonder naam

€2,50 voor vier potjes

Dit is een rood/roze kleurtje dat ik ik ook al in deze nail tutorial gebruikte. Hij dekt in één keer en het kwastje is heel erg fijn. Als je bedenkt dat deze nagellak per potje maar 63 cent heeft gekost is het al helemaal geweldig.

Flashing Lights van Priti Nail polish

€12,95

Dit lakje heb ik een keer gewonnen met een wedstrijd in de Fancy. Het is echt een neon kleurtje en ik draag het meestal alleen op m’n teen nagels, omdat ik het op m’n vingers toch wel heel heftig vind. Je moet wel twee laagjes doen, maar het kwastje is heel fijn.

Wat zijn jou favoriete nagellakjes?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Favorite nailpolishes

Geef een reactie

