Inspiration: studs

Ik ben echt groot fan van studs! Doe ergens studs op, en het is gelijk tienduizend keer leuker! Helaas heb ik amper kledingstukken met studs in mijn kast hangen, maar 1 blousje, maar ik zou daar heel graag verandering in willen brengen!

Geen zin om veel geld uit te geven aan studs? Dan kan je natuurlijk ook gewoon studs bestellen en die zelf op je kleren zetten! Je kan ze bestellen via bijvoorbeeld ebay. Dit idee heb ik heel stiekem gejat van Jade en ik denk dat als zij de studs binnen heeft ze er nog wel een DIY bericht over zal schrijven.

Nou, hier dus wat inspiratie foto’s en een paar kledingstukken met studs die ik in mijn kledingkast MOET hebben!

Tumblr_m99zwcefsa1qbyl3eo1_500_large Tumblr_lvd1ieudjm1r0ec8wo1_500_large N5059cef894f60_largeTumblr_m9xqi2la3f1qctjnko1_500_largeTumblr_m1vf5qkwdb1roj9ioo1_500_largeTumblr_m6caivid591qhk0zoo1_500_large

En dan komen hier de dingen die ik echt wil kopenkopenkopen! (als ik geld zou hebben, hihi)

€25,- New Look

€59,95 ZARA

€99,95 Sasha

€39,95 Mango€213,26 Asos

Liefs, Maartje

2 gedachten over “Inspiration: studs

Geef een reactie

