Outfit of the day: Aztec look

Het was mooi weer, de vogeltjes vloten en ik dacht bij mezelf; laat ik ook eens een outfit foto posten! Normaal doet maartje dit het meeste, maar ik ga vanaf nu ook proberen af en toe een outfit foto te posten. Dus bij deze:

Deze outfit is tamelijk nieuw voor mij.
De broek heb ik pas een weekje geleden gekocht, en ik vind hem helemaal te gek! Ook het witte hemdje wat ik in deze outfit draag heb ik pas 2 weken. De schoenen heb ik in de zomervakantie gekocht maar dit is pas de eerste keer dat ik ze draag, en ook het vestje heb ik in 3 jaar nog niet gedragen. Dit kwam omdat ik hem al eeuwen gelede had gekocht, hem daarna niet meer leuk vond en nu weer wel!

Je zult misschien denken, gatverjakkie wat heeft Jade dunne benen en ongelofelijk grote voeten. Nou ik kan je vertellen, dat is een leugen. De foto heb ik gewoon uit een uiterst vreemde hoek genomen haha!

Je ziet hier ook dat ik een armbandje draag. Deze staat in princiepe niet zo goed bij de outfit maar ik heb hem nu eenmaal altijd om. Op het armbandje staag: ‘love, peace, happiness’.

 

Op deze foto moest ik mijn hoofd gewoon even anoniem maken, want ik stond er niet normaal lelijk op:) Toch wilde ik de foto even aan jullie laten zien omdat je de kleren hier goed kunt bekijken.

En wat draag ik nou eindelijk?

Broek: H&M
Wit hemdje: H&M
Zwart vestje: C&A
Armbandje: markt op Texel
Riempje: VILA
Schoenen: lief winkeltje in Frankrijk

Liefs,
Jade

 

 

 

 

Een gedachte over “Outfit of the day: Aztec look

Geef een reactie

