Filmpje: shoplog Primark

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Primark geweest, heb er vele leuke dingen gekocht en die wil ik eventjes aan jullie laten zien. Omdat ik meer filmpjes wil doen tegenwoordig, was dit een mooi begin vond ik zelf. Veel plezier met kijken!

Ik ben erg blij met al mijn aankopen, en, zoals ik al zei in het filmpjel: als je nog nooit bij de Primark bent geweest, is het zeker een bezoekje waar!
Weetje: oorspronkelijk komt deze winkel uit Engeland. Daarom spreek je de naam eigenlijk ook op zijn engels uit. zeg: ‘Pwrijmawrk’.

Wat vinden jullie van mijn aankopen, en hebben jullie zelf laatst nog wat gekocht (bij de Primark)?
Hebben jullie een shoplog liever in een filmpje, een ‘normaal’ blogbericht, of afwisselend?

Liefs,
Jade

 

5 gedachten over “Filmpje: shoplog Primark

Geef een reactie

