Youtube topper: Jenna Marbles

Op dit moment zou ik eigenlijk keihard moeten leren voor mijn Frans presentatie. Maar ja, wat doet Badass Maartje? Lekker hard lachen om youtube filmpjes. En aangezien ik dit soort dingen altijd graag met jullie deel wilde ik dat nu ook graag doen. Om welke filmpjes het gaat? Zie hier: Jenna Marbles!

Ik weet niet of iedereen dit wel grappig vind, want het is niet de hele intellectuele humor die je misschien zou verwachten bij een Vwo’er, maar toch, ik vind het hilarisch.

Nou, nu is het voor mij weer tijd om Frans te gaan leren. Het was leuk even met jullie gelachen te hebben!
Liefs, Maartje

Geef een reactie

