Fruit is heerlijk

Wie is er nou niet verliefd op lekker eten? Het enige nadeel hiervan is dat je van té veel chocola, koekjes en chips op een gegeven moment toch een maatje groter moet gaan kopen. Erg vervelend dit. Dan moet je weer gaan sporten, en dat kost tijd,  (Maar het is ook leuk). Anyway, de oplossing hiervoor is: Fruit eten!

Tumblr_m0iaiohqtn1qbih6so1_500_large

Fruit is simpelweg heerlijk. En het is gezond. Ik zie niet in waarom ik niet 24/7 fruit eet!

Vooral de aarbei, want een lekker sappig aarbeitje smaakt erg zoet in de mond. Én het allerfijnste van deze vrucht is je er ook nog eens wittere tanden van krijgt.

4425833277_cecd85e5a6_large

Vind je fruit alleen nou niet zo lekker? Dan zijn er natuurlijk nog veel meer oplossingen, zoals een shake maken. Een appeltaart bakken, een smoothie samenstellen, fruitfrituur, gebruiken in een toetje.. Er zijn enorm veel dingen die je met fruit kunt maken. Je kunt gewoon ‘recepten met fruit’ intypen bij google, en voila de resultaten zullen als sneeuw voor de zon verschijn. (Ja ik weet dat deze uitdrukking niet lekker in de zin past, maar hij is zo gezellig dat ik hem wel moest gebruiken).

Tumblr_ljyqvddyc11qc4g03o1_500_large

Mijn lievelingsfruit is, zoals jullie misschien al weten uit een voorafgaand blogbericht, watermeloen. Ook hou ik erg van mango, aarbeien, perziken, galiameloenen, manderijnen en noem maar op. Alleen banaan is niet mijn allerbeste vriend.

Tumblr_m35f0imrnh1r6ipclo1_500_large

Ook kun je kunstwerkjes maken met fruit. Vooral met de appel kun je bijna net zo goed worden als picasso (en dat klopt weer niet in de zin)! Ik heb geen idee waarom je überhaupt een kunstwerkje wilt maken van een appel, maar wanneer je niets te doen hebt is het vast goed om je creatieve kanten te ontdekken.

Nou, ik ga denk ik maar even een stuk fruit beneden pakken en lekker oppeuzelen! I love you appel!

Wat is jou favoriete stukje fruit, of hou je juist helemaal niet van fruit?

Liefs,
Jade

 

Een gedachte over “Fruit is heerlijk

Geef een reactie

