review: testertjes

Altijd als ik ergens testertjes bij krijg gooi ik ze op één hoop op m’n kamer. Vanochtend kwam ik deze stapel weer tegen en ik ben aan het testen geslagen! Ik heb de interessantste eruit gehaald en daar heb ik een fijne review over geschreven.

Dove purely pampering shower gel

Over het algemeen ben ik best een fan van Dove, maar stiekem vind ik dit een tegenvaller. Hij ruikt erg zwaar en oma-achtig. Oke, eigenlijk is de geur het enige nadeel want de substantie is erg fijn en als je een droge huid hebt wordt het er wel minder van. Helaas is de geur zo overheersend dat ik er toch niet tevreden over ben. Sorry Dove.

Nivea zijdezachte Milk

Dit vind ik echt een hele fijne! Stiekem heb ik hem deze zomer al best vaak gebruikt en hij is echt heerlijk. Hij ruikt naar het oude vertrouwde Nivea geurtje, wat ik persoonlijk heel erg lekker vind. Verder is hij lekker creamy en goed voedend want het helpt heel erg goed tegen droge huid.

 

Givenchy Very irrestible

Ik moet toegeven dat ik niet een hele grote parfumkenner ben. Dus helaas ga ik je niet van alles over geurnoten vertellen. Maar wat ik je wel kan vertellen is dat dit echt een heerlijk parfum is! Het is heerlijk fris, bloemerig en vrouwelijk . Ja, ik ben een officiële fan! Zoals je hiernaast kan zien is het flesje ook mooi, maar niet heel bijzonder. Als je hem ook echt wilt kopen zit er wel één nadeeltje aan, de prijs is niet echt een feestje. Je betaalt 62,23 voor een flesje van 50 ml…

 

Jil Sander Style

Nee helaas, dit is niet mijn ding. Erg houdachtig, oudbollig en zakelijk. Ik denk dat het wat meer iets is voor een wat oudere vrouw. Het flesje vind ik ook echt niet bepaald mooi. Voor als je toch niewsgierig bent geworden; een flesje van 50 ml kost 57,65

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Yves Rocher Vanilla Noire

Oei oei oei, nee dit hoeft ook al  niet van mij. Erg zwaar en oma-achtig. Haha vraag me niet hoe ik aan al die oubollige geurtjes kom! En je kan op de foto zien dat je voor de flacon je hem ook niet hoeft te kopen.

 

Vichy normaderm anti-imperfection

Dit vind ik een beetje lastig om te reviewen omdat ik hem eerlijk gezegd nog maar 2 keer gebruikt heb. En zoiets moet je vaker gebruiken om écht het resultaat te kunnen zien. Het is een fijn middeltje om je gezicht schoon te maken, maar verder kom ik niet. Ze beloven van alles, maar ik heb bij Vichy altijd een beetje het gevoel dat het vooral heel veel mooie praatjes zijn. Is er iemand die wel ervaring heeft met dit product?

 

Garnier Fructis krachtgevende shampoo

Deze shampoo ruikt heel lekker en hij geeft ook echt meer volume. De substantie vind ik wel een beetje vreemd, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik ga deze zeker nog een keer gebruiken!

Flower by Kenzo

Heerlijk fris en bloemerig, een echte zomer geur. Helaas was het testertje wel een beetje onhandig gemaakt, want het parfum zat gewoon los in het verpakkinkje, geen doekje ofzo. Waardoor ik alles over mijn handen liet gieten, doei lekker luchtje! Hij kost 39,60 voor 30 ml.

 

 

Liefs, Maartje

Geef een reactie

