Een boost voor je zelfvertrouwen

Iedereen heeft wel eens een dagje waarop je je helemaal down voelt. Je kunt dan liedjes gaan luisteren die je alleen maar verdrietiger maken (wat ook een erg goede optie is), maar je kunt ook liedjes gaan luisteren die je zelfvertrouwen weer een lekkere boost geven en je er weer even tegenaan kunt.

 

 

 


(hahaha, het is een goed liedje om weer lekker vrolijk van te worden).

 

ps. de liedjes die ik jullie net heb laten zien vind ik niet persé superleuk, maar luister ik meestal wanneer ik me down voel. En het helpt goed!

Liefs,
Jade

Een gedachte over “Een boost voor je zelfvertrouwen

Geef een reactie

