Outfit of the day: Goldengirl

Dit is niet een hele bijzondere outfit, maar toch vind ik hem stiekem wel heel leuk. Ik denk dat dat vooral komt van de combinatie van alle soorten stoffen. Helaas heb ik het jasje en de sleehakken al een keer in een outfitfoto gebruikt, maar ja die passen gewoon overal bij :)

De foto’s zijn behoorlijk mislukt en aan de oorzaak zit nog een spannend verhaal vast. Op het dak bij mijn kamer heb ik een soort van dakterras en daar maak ik de outfit foto’s altijd, dat is bij mij thuis gewoon de mooiste plek de foto’s te maken. Mijn camera zet ik dan op een statief. Nou ik dus leuk een paar foto’s maken, zie ik opeens die statief onderuit glijden inclusief mijn lieve cameraatje. Dus ik probeer hem nog te redden, maar hup ik glee ook zo achter het statief aan. Het resultaat? Behoorlijk zere kont en wat krassen op mijn camera. Na dit trauma ben ik maar gestopt met foto’s maken en tja, toen had ik maar een paar lelijke foto’s om uit te kiezen… Ja ja, wat een verhaal.

De broek is best bijzonder en door de valpartij was ik er nog niet aan toe gekomen om daar een mooie foto van te maken. Dus ik heb er nu net, zittend op m’n stoeltje, even een foto van gemaakt. Het is van de zara en ik kocht hem in de uitverkoop voor maar 10 euro! Echt een geweldige aankoop!

T-shirt H&M    Jasje H&M    Broek Zara    Sleehakken FnS

Liefs, Maartje

Geef een reactie

