persoonlijk: Broek is zoek

Ik heb een groot probleem. Mijn broeken zijn nergens meer te vinden. En nu heb ik het niet over al mijn broeken natuurlijk, want ik hoef nog net niet in mijn blote kont over straat. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik namelijk ongeveer 2 spijkerbroeken heb. 2! Hier moet wat aan gedaan worden, en wel snel.

Tumblr_lqfzsaialy1qf6pu5o1_500_large

Natuurlijk heb ik nog wel wat broeken. Dit zijn geen gewone lekkere normale spijkerbroeken, maar óf broeken met een kleurtje, zomershortjes, broeken met een printje, glitterbroeken of zwarte en witte broeken. Erg vervelend natuurlijk want soms heb je gewoon even behoefte aan een lekkere spijkerbroek.

Ik heb dus twee spijkerbroeken. Maar of je deze nou echt normaal kunt noemen is nog de vraag. Één daarvan is een wat lichter spijkerbroek  kleur én kan je maar één keer dragen want dan moet ie in de was om een lekker potje te krimpen. Hij is wel mooi, dat is niet het probleem, maar zijn uitlubberheid gaat goed op je zenuwen werken.

4130279bddotrafnu_18953_97989efbcd_large

Mijn andere spijkerbroek heeft een soort paardij dingen bij de knie. Erg leuk hoor, daar niet van, maar je kunt hem dus ook niet normaal noemen. Een spijkerbroek is gewoon een echte must nog bij mij. En dan het liefst een stuk of 5 erbij.

Ik red me prima met mijn ander gezellige gekleurde printjes etc broeken maar soms heb je een outfit in je hoofd. En die kan je dan niet waarmaken; omdat je geen spijkerbroek hebt! Erg frustrerend dit. Iedereen heeft miljarden spijkerbroeken in zijn kast chillen, maar bij Jade… Tsja ik weet ook niet hoe het komt.

Dfb782e6535f11e19e4a12313813ffc0_7_large

Ik denk dat de reden hiertoe is dat ik het laatste jaar keihard ben gegroeid. Eerst was ik altijd kleiner dan de gemiddelde lengte voor mijn leeftijd, maar nu ben ik precies goed en misschien ook nog wel wat groter. Met mijn 1,72 ben ik er 10 cm op vooruit gegaan.

De enige oplossing voor mij is dus nog: WINKELEN. Ik heb een aardig bedragje gespaard, dus gauw ga ik mijn kledingkast eens lekker bijvullen!

Zitten jullie ook in broekennood, of mis je een ander kledingstuk heel erg?

Liefs,
Jade

Een gedachte over “persoonlijk: Broek is zoek

  1. Pingback: Persoonlijk: challenge mobiel kopen « crazystupidfashionlove

Geef een reactie

