Persoonlijk: challenge mobiel kopen

Dit is een vervolgje op het voorafgaande blogbericht broek is zoek. Er is namelijk nog iets dat ontbreekt in mijn leven, namelijk: een goede telefoon. Mijn oude, kleine, schatje is namelijk nodig aan vervanging toe!

Tumblr_m2bxw53x761qfm87to1_500_large

Nu ga ik door het leven met een oude LG. Daar moet nodig verandering in komen, want je kunt hier niets mee. Sms’en, bellen, prachtige foto’s maken (dit meen ik serieus!!), videochat en op internet is het enige wat mijn dropje uit kan voeren. Het klinkt zo wel prima, maar ik kan je vertellen: dat is het niet!

Op mijn verlanglijstje staat: een iphone 4s. Niet de 5, want die is me toch net een tikkeltje te duur! Ook de 4s is nog wel duur, maar dit kan ik tenminste betalen. Ik twijfel nog steeds, en weet eigenlijk niet zo goed wat me tegenhoud.

Tumblr_lskx9wqgny1qiut6to1_500_large

Het liefst wil ik een nieuwe mobiel hebben gekocht vóór mijn verjaardag op 17 oktober. Ik ben erg benieuwd of dit me gaat lukken maar ik hoop het wel!

Over een tijdje laat ik jullie weten wat ik heb gekocht en wanneer.

Liefs,
Jade

Geef een reactie

